java - How to extend a built-in Hibernate Validator ConstraintValidator -


now working on spring+hibernate application.
want overlay validator of @min annotation , wrote following code:

@component public class customminvalidator extends minvalidatorfornumber {      public void initialize() {         min min = new min() {              @override             public string message() {                 return null;  //to change body of implemented methods use file | settings | file templates.             }              @override             public class<?>[] groups() {                 return new class<?>[0];             }              @override             public class<? extends payload>[] payload() {                 return null;             }              @override             public long value() {                 return 150;             }              @override             public class<? extends annotation> annotationtype() {                 return null;             }         };         super.initialize(min);     } } 

but in debug see customminvalidator#initialize never invokes minvalidatorfornumber#initialize invokes.

how overlay standart validator ?

you have "register" custom constraint validator via constraint-mapping file - http://beanvalidation.org/1.1/spec/#xml-mapping-constraintdefinition

in case need set include-existing-validators="true" constraint validator resolution unique numberss.


Comments

Popular posts from this blog

angularjs - ADAL JS Angular- WebAPI add a new role claim to the token -

php - CakePHP HttpSockets send array of paramms -

node.js - Using Node without global install -